بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مگر ملی پوشان استقلال منتظر کدام پیشنهاد خارجی هستند!؟

عکس های خفن

جدا از آندرانیک تیموریان که مرتب حرف از حضور در لیگ قطر می‌زند و جدایی‌ اش را می توان از حالا پیش بینی کرد،اما هنوز تکلیف امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری مشخص نشده است و قلعه‌نویی نمی‌داند که می‌تواند روی آنها برای لیگ چهاردهم حساب کند یا نه...
در این میان علی نظری‌جویباری مدعی شده به دلیل اینکه تمرکزملی‌پوشان به‌هم نخورد، با تصمیم امیر قلعه‌نویی قرار بر این شده که با ملی‌پوشان استقلال پس از بازگشت از برزیل مذاکره شود.
اما مسئله ای که مشخص است و نمی شود آنرا از دید هواداران باهوش استقلال مخفی نگه داشت،می توان یکی از مهم‌ترین دلایل تعویق این مذاکرات که عدم رضایت ملی‌پوشان و زیر بار نرفتن آنها برای تمدید قرارداد بوده دانست!
 به نظر میرسد اگر توافقی با بازیکنان ملی پوش صورت گرفته بود،طرفین پای برگه قرار داد را امضا می‌کردند و دیگر خبری هم از به‌هم خوردن تمرکز این بازیکنان نمیشد!
لذا بدیهی است که تفاهمی کلا ایجاد نشده و ملی‌پوشان استقلال مدعی‌ اند که تا قبل از پایان دیدارهای ایران در جام جهانی، زیر بار تمدید قرارداد نخواهند رفت تا فرصت احتمالی حضور در تیم‌های خارجی را از دست ندهند.
لذا تنها سوالی که در ذهن این روزهای هواداران بی پاسخ مانده است این است که بازیکنان ملی پوش استقلال با شرابط سنی 30 سال به بالا انتظار پیشنهاد از کدام تیم غیر آسیایی را می کشند و اگر منظور آنها تیم های عربی و حاشیه ی خلیج فارس می باشد ،که از همین حالا  و بدون بازی کردن در جام جهانی  می توانن پیشنهادات خوبی داشته باشند و برای محقق شدن این کار فقط نیاز به یک چراغ سبز به اجنتهای فعال در نقل و انتقالات بازیکنان به این کشورها می باشد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 3 / 1393برچسب:لژیونرها,استقلال,ملی پوشان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com